• ورود
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
عرفان نیوز
  • خانه
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
  • خانه
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
عرفان نیوز
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
نقش برجسته بهسازان ملت در مشتری مداری بانک ملت(+فیلم)

نقش برجسته بهسازان ملت در مشتری مداری بانک ملت(+فیلم)

جولای 10, 2023
در اقتصادی
0
Share on FacebookShare on Twitter

مدیرعامل بهسازان ملت از نقش آفرینی در ارایه خدمات به مشتریان بانک ملت خبرداد.

به گزارش عرفان نیوز به نقل از پول نیوز، محمد صادقی از همبستگی بهسازان با بانک ملت خبرداد و گفت: اگر بخواهیم درباره شرکت بهسازان صحبت کنیم، نام جدایی از بانک ملت نیست و اگر از بانک ملت بخواهیم صحبت کنیم، بدون بهسازان معنی متفاوتی داشته و دارد.

وی با تاکید بر اینکه درهم‌تنیدگی زیادی میان شرکت بهسازان و بانک وجود دارد گفت: رشد بهسازان حاصل حمایت‌های مطلق بانک ملت بوده و شرکت بهسازان نیز تمام تلاش خودش را می‌کند تا بانک ملت بهترین سرویس‌ها را به مشتریان خود ارائه دهد.

مدیرعامل بهسازان ملت با یادآوری اینکه شرکت بهسازان از سال ۱۳۷۳ تأسیس شده و قدمتی ۲۹ دارد گفت: شرکت بهسازان ملت سه دوره متفاوت را گذرانده که یک دوره از سال ۱۳۷۳ تا ۱۳۷۸ بوده که دوره تأسیس شرکت است و فعالیت خاصی درون شرکت اتفاق نمی‌افتاد و کار‌های معمول را شرکت انجام می‌داد.

وی با اعلام اینکه از سال ۱۳۷۸ شرکت بهسازان ملت به دنبال سامانه‌ای به نام سنجش رفت گفت: اولین فعالیت نرم‌افزاری جدی شرکت بهسازان ملت با محصول سنجش آغاز شد که باعث ایجاد شاکله و هویت برای شرکت شد.

صادقی با اعلام اینکه فعالیت با محصول سنجش باعث شد تا مدیرعامل و مدیران وقت شرکت بهسازان ملت، استراتژی بلندمدتی را در قالب جهشی که مبتنی بر فناوری است برای شرکت تدوین کنند گفت: این برنامه از سال ۱۳۸۰ شروع شده و از سال ۱۳۸۱ به‌صورت جدی از شرکت بهسازان ملت درخواست شده که این استراتژی را عملیاتی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های بانک ملت بر محور آی. تی بوده گفت: بانک ملت تمرکز خود را بر این گذاشته تا سرویس‌های خوب و مناسبی در حوزه آی. تی به مشتریان خود ارائه دهد و حمایت‌های خیلی خوبی هم از شرکت بهسازان ملت داشته است.

مدیرعامل بهسازان ملت با اعلام اینکه شرکت توانسته همراه با سایر رقبا و حتی جلوتر از باقی رقبا، سرویس‌های خیلی خوبی ارائه دهد گفت: از سال ۱۳۸۳ شروع فعالیت شرکت بهسازان ملت با سامانه جام یا سیستم جاری بوده که محصولات را تکمیل کردند و این محصولات در طی زمان بزرگ‌تر شد.

وی از استراتژی ویژه بانک ملت در قبال مشتریان خبر داد و گفت: استراتژی بانک ملت که شاید خیلی از بانک‌ها به آن خیلی توجه نداشتند، این بوده که نگاهش از ابتدا به مشتری بوده، اینکه نیاز مشتری چیست تا بر اساس نیاز مشتری خدمات ارائه بدهم.

صادقی با یادآوری اینکه از ابتدا که بررسی کنیم، همکاری بانک ملت با وزارت نفت، پالایشگاه‌ها، وزارت صمت، وزارت جهادکشاورزی و… بوده گفت: پروژه‌های مختلف یا هر جایی که پروژه ملی مطرح می‌شد، بانک ملت تمام‌قد حضور داشته است.

وی با تاکید بر اینکه برای انجام پروژه ها، بازوی اجرایی بانک ملت، اقدامات شرکت بهسازان ملت بوده گفت: شرکت بهسازان ملت هر چیزی که از آن انتظار داشتند را پیاده‌سازی کرده و به مرحله اجرا درآورد.

مدیرعامل بهسازان ملت با تاکید بر اینکه هم بانک ملت و بهسازان ملت فراز و نشیب‌های بسیاری داشته گفت: یک جا‌هایی خیلی جلوتر از بازار بودیم، یک جا‌هایی همراه بازار حرکت کردیم و یک جا‌هایی عقب افتادیم؛ ولی خوشبختانه با رویکرد‌های خوبی که اتخاذ شد، راکد نماندیم.

وی با اعلام اینکه بهسازان اکنون در یک دوره گذار است گفت: نگاهمان را باید نسبت سرویس‌هایی که داشتیم، سرویس‌هایی که می‌خواهیم ارائه بدهیم و نوع تأمین نیاز‌های مشتریان، تغییر بدهیم، زیرا مشتریان بانک‌ها همان مشتری ده سال پیش بانک نیستند.

صادقی با تاکید بر اینکه بهسازان همکاری خود را تازه با بانک ملت آغاز نکرده گفت: شرکت بهسازان به‌عنوان هسته ارائه خدمت به شرکت‌های همکار مانند شرکت شقایق، شرکت یاس و شرکت به پرداخت ملت است، این‌ها شرکت‌هایی هستند که هر کدام به‌اندازه کافی شناخته شده هستند.

وی افزود: تلاش بهسازان ملت این بوده چیزی که این شرکت‌ها نیاز دارند به آن‌ها ارائه بدهیم تا آن‌ها به مشتریان خود خدمات مناسبی ارائه دهند و موجب رضایت مشتریان شوند.

مدیرعامل بهسازان ملت با اشاره به اینکه در کنار خدمات متنوع، توانستیم سیستم‌ها و سامانه‎‌هایی که خود بانک برای پاسخگویی به نیاز مشتریان نیاز داشته را ایجاد کنیم گفت: از سوی دیگر توانستیم مجموعه سرویس‌هایی که مجموعه شرکت‌های همکار نیاز داشتند را ارائه بدهیم و از بازار عقب نیفتیم.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد بهسازان ملت این است که از تولید محصول عبور کرده و به سمت ارائه سرویس حرکت کند گفت: از طرف دیگر پلتفرم‌هایی ایجاد شود که با آن محصولات بانکی و کسب‌وکاری تولید شود.

صادقی با تاکید بر اینکه در این حوزه هم نگاه بهسازان ملت این است که از دیتای ارزشمند بانک ملت که بی‌بدیل است، استفاده کند گفت: بانک ملت به‌عنوان بانکی شناخته می‌شود که مشتریان کسب‌وکاری زیادی را دارد و تقریباً هر کسب کاری که می‌خواسته شروعی جدی داشته باشد، از بانک ملت خدمات می‌گیرد.

برچسب ها: بانک ملتبه پرداخت ملتبهسازان ملتپالایشگاهوزارت صمت
نوشته قبلی

دیدار دستغیب با دکتر سید علیرضا بنی هاشمی رئیس خانه صنعتکاران ایران

نوشته‌ی بعدی

یکه تازی شرکت مس در تولید مولیبدن

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

پیشنهادی

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

قبل 2 روز
تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

قبل 2 هفته

اخبار رایج

درفش رزم دبير بخش پوستروعکس ششمین جشنواره تئاترخلاق فراخوان اين بخش را منتشر كرد

درفش رزم دبير بخش پوستروعکس ششمین جشنواره تئاترخلاق فراخوان اين بخش را منتشر كرد

قبل 4 سال
آریا درفش رزم داورمسابقات مهارت بین دوکشور ایران و روسیه شد

آریا درفش رزم داورمسابقات مهارت بین دوکشور ایران و روسیه شد

قبل 4 سال

پربازدیدترین ها

درفش رزم دبير بخش پوستروعکس ششمین جشنواره تئاترخلاق فراخوان اين بخش را منتشر كرد

درفش رزم دبير بخش پوستروعکس ششمین جشنواره تئاترخلاق فراخوان اين بخش را منتشر كرد

قبل 4 سال
آریا درفش رزم داورمسابقات مهارت بین دوکشور ایران و روسیه شد

آریا درفش رزم داورمسابقات مهارت بین دوکشور ایران و روسیه شد

قبل 4 سال
آریا درفش رزم، ابراهیم حقیقی و بهرام کلهرنیا داوران طراحی نشان هواپیمایی دنا شدند

آریا درفش رزم، ابراهیم حقیقی و بهرام کلهرنیا داوران طراحی نشان هواپیمایی دنا شدند

قبل 4 سال
اقدام غیرقانونی دولت در تعیین نرخ خرید تضمینی گندم/سوال مجلس از«خاوازی»

اقدام غیرقانونی دولت در تعیین نرخ خرید تضمینی گندم/سوال مجلس از«خاوازی»

قبل 4 سال
تحول بزرگی در حوزه بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان در راه است

تحول بزرگی در حوزه بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان در راه است

قبل 4 سال
لینک ها: | تارپودکارپت | کتیرو | دالمیکر | دانه روغنی | آیاسنشیال اویل | دکمه ساز | آیگاز | چوبیجات | حصیریاب | ماهیکاران | جاکلید | چکش هیدرولیک | چرمشوز | جورابکده | فریزرز | نباتشیرین | اوگاز | شیشه دری | آیگاز | چوبیجات | شالرنگی | تیبل اندچیر | گریس | میبدکاشی | امارزیرانداز | Arad Branding

درباره عرفان نیوز

رسانه يكي از مهمترین ابزارهاي گسترش بصیرت و آگاهی ملی به شمار می رود.
عرفان نیوز منافع ملي، مصالح مردم و باورهاي ايماني جامعه را وظيفه خود مي‌داند و با رويكرد «مردم‌ محور» واقعيت‌هاي اجتماعي را رصد کرده و مطالب مفید را در اختیار کاربران خود قرار میدهد.

موضوعات

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
  • ویدیو
  • ویژه

دنبال کنید

  • درباره عرفان نیوز
  • تماس با عرفان نیوز

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری تحلیلی عرفان نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری تحلیلی عرفان نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.