• ورود
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
عرفان نیوز
  • خانه
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بهداشت و زیبایی
  • فرهنگی و هنری
  • علم و فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
  • خانه
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بهداشت و زیبایی
  • فرهنگی و هنری
  • علم و فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
عرفان نیوز
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
چگونه رسانه‌های خاص دنبال سرد کردن فضای انتخابات هستند؟

چگونه رسانه‌های خاص دنبال سرد کردن فضای انتخابات هستند؟

17 اسفند 1402
در ویژه
0
Share on FacebookShare on Twitter

یکی از شگردهای رسانه ها برای فریب مردم ، استفاده از شگرد خطای ادراکی است. در روزنامه های هم میهن، جمله و ستاره صبح بر خلاف سایر روزنامه های امروز که بیشتر به موضوع انتخابات پرداخته بودند، به موضوعاتی چون: فضای سرد زمستان، رابطه معنادار فقر و بی سوادی و همچنین اضطراب گرانی مرغ و تخم مرغ اشاره شده است!

به گزارش عرفان نیوز به نقل از بولتن نیوز، در اینکه رسانه ها باید مشکلات مردم را بیان کنند شکی نیست ، اما به راستی چرا در این ایام این رسانه ها که متعلق به یک جریان معلوم الحال اند ، با این تیترها به استقبال انتخابات می روند؟ به نظر شما اینان چه چیز را هدف گرفته اند؟

بله، درست حدس زدید؛ اینان دنبال دلسردی و ناامیدی مردم برای حضور در انتخابات هستند!عجیب اینکه این جریان مدعی است جریان رقیب ، دنبال مشارکت پایین است!؟

اما سئوال اینجاست که آیا کاهش فقر و بی سوادی ، جلوگیری از گرانی ها و موضوعاتی از این دست، از دریچه انتخابات و تشکیل یک مجلس قوی اتفاق نمی افتد؟ پس چرا اینان با انتشار مطالب زرد و منفی ، مردم را دلسرد می کنند ؟ پاسخ روشن است. این رسانه ها با شگرد های رسانه ای خود، ما را دچار خطای ادراکی می کنند و بدین ترتیب تلاش دارند تا از این آب گل آلود ، ماهی سیاسی خودشان که همان ناکارآمد جلوه دادن رقیب و در نهایت نظام است را بگیرند و از این رهگذار بتوانند خود را اثبات نمایند!

برای این جریان ، نه مردم اهمیت دارند و نه کشور. چرا که اگر اهمیت داشت هیچگاه مردم را از آینده خود ناامید نمی کردند.

برچسب ها: انتخاباترسانه های خاص
نوشته قبلی

هدف جشنواره شکوه حجاب ارائه لباس های عفیفانه اصیل ایرانی است

نوشته‌ی بعدی

کتابِ «خواب آشفته نفت دکتر مصدق و نهضت ملّی ایران» معرفی می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادی

بازدهی تبلیغات پیامکی ۳ برابر شد؛ دلیلش چیست؟

بازدهی تبلیغات پیامکی ۳ برابر شد؛ دلیلش چیست؟

قبل 2 سال
ابرنگ معاصر می‌شکفد: آذرنقش در گالری ژینوس

ابرنگ معاصر می‌شکفد: آذرنقش در گالری ژینوس

قبل 2 سال

اخبار رایج

هیچ محتوایی موجود نیست

پربازدیدترین ها

هیچ محتوایی موجود نیست
لینک ها: | تارپودکارپت | کتیرو | دالمیکر | دانه روغنی | آیاسنشیال اویل | دکمه ساز | آیگاز | چوبیجات | حصیریاب | ماهیکاران | جاکلید | چکش هیدرولیک | چرمشوز | جورابکده | فریزرز | نباتشیرین | اوگاز | شیشه دری | آیگاز | چوبیجات | شالرنگی | تیبل اندچیر | گریس | میبدکاشی | امارزیرانداز | Arad Branding

درباره عرفان نیوز

رسانه يكي از مهمترین ابزارهاي گسترش بصیرت و آگاهی ملی به شمار می رود.
عرفان نیوز منافع ملي، مصالح مردم و باورهاي ايماني جامعه را وظيفه خود مي‌داند و با رويكرد «مردم‌ محور» واقعيت‌هاي اجتماعي را رصد کرده و مطالب مفید را در اختیار کاربران خود قرار میدهد.

موضوعات

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و زیبایی
  • حقوقی
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • ورزشی
  • ویژه

دنبال کنید

  • درباره عرفان نیوز
  • تماس با عرفان نیوز

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری تحلیلی عرفان نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بهداشت و زیبایی
  • فرهنگی و هنری
  • علم و فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری تحلیلی عرفان نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.